sunnuntai 7. syyskuuta 2014

~Minne mä katosin?~

Neljä päivää olin yksin ja silti oli sen verran näköjään kiirettä etten ehtiny tänne päivitellä?
Elin jotenkii niin horroksessa koko viikon ilman minkäänlaista ajantajua. Eilen illalla tajusin että siitähän on jo viikko eikä kaks päivää!?
Kassu sai siis työpaikan Kajaanista ja lähtee aina maanantaiaamuna ja tulee vasta torstai iltana takasin:/
Sillä välin mä kuolen täällä tylsyyteen (Y) Tällä viikolla oli nyt tekemistä kun Jennalla ja Nooralla oli sopivasti vapaata. Kävin niillä yhen yön ja valvoin Jennan kanssa aamu puol yheksään, ja torkuttiin sitten parisen tuntia. Mitään järkevää ei tehty koko yönä. Ajeltiin vähä autolla, puhuttiin kaikesta mahollisesta, ja katottiin youtubesta hauskoja videoita. 
Sieltä suoraan menin mamman luo kun se käski tulla syömään. NAM, äidin tekemää ruokaa! Sitä arvostaa nyt jälkeenpäin ihan eri tavalla, kun ei asu enää kotona.
Sitte kotosalla oon vaan pyöriny pupujen kanssa, ja siivoillu. Noora & Jenna kävi keskiviikkona kahtoo leffan, ja 22:45 lähettiin täysillä heseen hakee leffamättöö, ku kupongit on voimassa vaan klo 23 asti (Y) Ehittiin, mutta siinä kiireessä unohin tilata kerroshampparin ilman pihviä, Murr!
Jajajaja järkkäri on tulossa jo VANTAALLA! Eli maanantaina tuun esittelee sen tänne! :) ..ellei posti oo toista mieltä...
Auton kanssa taas alkaa mennä "hyvin". Eli kohta lähtee melkei 300€ tuhkatuleen!
Tilattiin Motonetista uus takaäänenvaimennin, takapyöränlaakeri ja uudet öljyt ja suodattimet tai jotain sinnepäin. Ja 177euron verotkii on nyt maksettu, kiitos äidin avun! Oishan nuo rahat käyttäny mielummin johonkii hienompaan. Ei oo autoilu halpaa ei. Tuon keikan jälkeen Kassu halus käydä vielä autopesussa, kyllä nyt pelti kiiltää.
Noh, eiköhän tästä kriisistä pääse hengissä yli.
Nii ja ei menny ku 4kk että koululta sain vihdoin todistuksen! En oo tännekkään mitään kertoillu koulun tilanteesta ku en oo itekkää tienny mikä meininki siellä on. Tosiaan todistuksen saaminen jäi siitä kiinni ku olin palauttanu tuntilistan kuulemma väärien päivien kanssa. Mut antovat nyt syksylle mulle sitten samat päivät...Ei ärsytä ei...Sinne jäi koko kesältä työttömyystuet ja työnhaku...
Ja laittovat sitten vissii v****iluna postiin vielä väärällä nimellä, vaikka todistuksessa ja joka puolella lukee mun nimi...


Kahvin, teen, ja kaapista löydetyn pääsiäispupun voimilla valvottiin :)
Lilon uus uni- ja piilopaikka. Sohvan istuintyynyn alla tyynyjen kätkössä

Ja tänä aamuna aloin pilkkoo kaneille omenia mut jokainen omppu näytti tältä:
Mitähän friikki omenia mulle on tarjottu?
Illalla Noora&Jenna tuli vielä kahvilla käymään ja innostuttiin rupatellessa söträämään lehtiä. Oon aina tykänny laittaa mainosnaamat uuteen uskoon!
(Pahoittelen kuvien erikokoisuuttaa)

Huomiseen! Ja alkuviikosta laitan tänne myös mun version #kutsumua- "haasteesta":)





xoxo:iidu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti