tiistai 30. syyskuuta 2014

~Kumpi parempi: Työtön vai työssäkäyvä~

Morjens! Pahoittelen taukoa...löysin vihdoin mun kameralaturin ja kuvien siirto koneelle vihdoin onnistu (Y)
Viime viikolla ei kyllä mitään maailmaa mullistavaa tapahtunu tässä osotteessa. Kävin Jennan seurana Sorsasalossa kattoo estekisoja ja....nii, siinäpä sen viikon tapahtumat onkii (Y)
(Pahoittelen muutamaa blogiini eksynyttä hevos aiheista kuvaa)
Nooran ja Jennan kanssa meni koko alkuviikko mukavasti höpötellessä.
Ja vaikka en haluaiskaan myöntää, niistä työnhakuklubeista on ollut hyötyä... Nyt tajuan kaiken kunnolla. Hainkii jo yhteen vaatekauppaan vakituista työpaikkaa, koska oma ala ei nyt tällä hetkellä ihan innosta. Oon kyllä lähes varma että tuo paikka ei tärppää, mutta aina saa yrittää ja haaveilla... Kyllä mä alan pikkuhiljaa olla sitä mieltä että kyllähän ne työt kelpais, vaikka alussa olin ihan sitä vastaan että jos vaikka vähä aikaa ois vapaalla jalalla...Mut liian tylsää ja köyhää elämäähän tää on.

Tässäpäs koko viime viikko vielä kuvina:)
Kaneilla (Cookiella ja Skidillä) oli yks yö ollu pikku juhlat ku olivat päässy aitauksesta pois, ja parvekkeen oven olin jättäny liian auki. Mun lempi mukihan siinä touhussa oli menny rikki ku oli pudonnu sohvalta maahan! ;(  Ja sohva oli taas väkivallan kohteena, ja näköjään pöydälläkin oltii kipitelty.
Tosiaan mä unohin kokonaan viimeks kertoo että Pätkis on nyt vihdoin pätkitty. Eli siis kastraatio on vihdoin tehty, ja voi että miten rauhallinen jänö sieltä pinnan alta paljastuikaan!:) Ihana hanipuppeli... Nyt saa nähä sitten vieläkö nuo tontut jaksaa tapella. Toivottavasti voisin pitää nuita kohta neljästään samassa tilassa.
Jouduin aikasta kauan tuolla oottelee ku oli vahingossa tullu kaks ajanvarausta päällekkäin. Mut mä tukahdutin tylsyyteni milläs muullakaan kun kuvia näpsimällä.
10155586_837356316284845_683066375913494853_n 10624667_837356109618199_1181837481688550834_n 1525303_837355922951551_6362119131379907435_n

h (2) h (3) h (4) h (5) h (11) h (12) h (9) h (10)
h (1)

Tylsyyteeni myös testailin tekoripsiä, laitoin kynnet (joista en saanu yhtään järkevää kuvaa!), ja menin tilaamaan järkyttävän kalliin hoitoaine&shampoo paketin, jonka äiti makso mulle valmistujaislahjaks mut nyt vasta tuli takasin nää kyseiset tuotteet tilattavaks. Tuon shampoon&hoitoaineen pitäis nopeuttaa hiusten kasvua kolminkertasesti ja vaikuttaa hiusten laatuun huomattavasti. Pakkohan se on koklata...Juuh ja se hinta oli postikuluineen ja alveineen 90€, ja litran pulloja on molemmat...Melkosen kirpee litrahinta mut menköön tämän kerran:D Saa nähä sitten oliko fiksu veto, vai iskeekö järkyttävä kadutus. Tänne sitten laittelen kuvia hiusten kasvusta, jos se ne kasvaa niiku väittävät!
Ja pakko oli laittaa vielä pari kuvaa jänöistä. Pidetään ehkä yks albiino! :')
h
h (8) h (7)


Sellanen tarina! Huomenna taas näkyillään. Tänään innostuin räpsimään ittestäni pari kuvaa, joten sen merkeissä ainakii mennään.
Loppukevennykseks vielä taas yksi edustava yhteiskuva! Oisko teillä kiinnostusta kuulla minun ja Kassun alkutarinaa? Eli mistä kaikki lähti ja miten tähän päivään asti ollaan päästy? Kommentoikaa!:)
DSC_1443






xoxo:iidux

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti