lauantai 20. syyskuuta 2014

~Voiko tylsyyteen kuolla?~

Nonniin! Neljä päivää oon taas selvinny tylsyyskuolemasta. Tekemistä oli taas mahoton keksiä ku tuolla autollakaa ei oikee uskaltanu ajaa. Mut nyt sekin on toisin! Kassu korjas eilen tuon auton loppuun, ja käytiin heti jälkikatsastuksessa. Ja sai huokasta helpotuksesta, nyt pääsi läpi!
Tuossa kipossa on kyllä vielä yks ongelma, käsijarru jää välillä vähä päälle ja takarengas jää jarruttamaan...Mut se on sitte sen ajan murhe ku se hajoo kokonaan :D Äkkiä auto myyntiin, ennenku lahoo alle...vitsivitsi
Maanantai meni taas koomaillessa ja ohjelmia katellessa, Tiistaina kokeilin ehkä kuudennen kerran koittaa värjätä mun hiuspidennyksiä niin, ettei niistä tuu harmaat...Ja taas epäonnistu ja nyt luovutan.
Samalla vähä tökin omien hiuksien tyviin uutta väriä, mut eroa ei kyllä huomaa.
Keskiviikko meni siivotessa ja pupuja tökkiessä. Alan kyllästyä tähän yksinoloon. Onneks Jenna & Noora käy aina viihyttämässä! Ja sitten taas nauran pienellekkii asialle kippurassa (Y)
Kanit on muuten kasvanu ihan järkyttävää vauhtia. Tällä viikolla ovat jo sokeena muutamasti eksyny pois pesästä, ja minä oon niitä vähä väliä nostellu takasin lämpimään. Kohta pitäs mussukkoilla aueta jo silmät! Ei voi olla oikeesti mitään nuin suloista!


n (4) n (1) n n (11) n (10) n (9) n (3)
n (2)

Jenna & Noora on ihan rakastunu tähän kaveriin ja pakottaa mun pitää tää itelläni! Ja nimes tän jo Dinoks :')

Eilen kävin taas Nooran ja Jennan luona kahveilla ja maistelemassa niiden kokkaamaa brownieita.
Ja samalla hain niiltä mun Avonin tilauksen. Olin jo ehtiny unohtaa koko tilauksen. Tilasin luomivärin (8€), jolla saa tehtyä hyvin smokey eyes- meikin ja sitten tuollasen hiuksiin jätettävän hoitoaineen (2,65€)

n (7) n (8) n (6) n (5)


Pahoittelen tätä taukoo, mutta mä veikkaan että ette ois jaksanu lukee joka päivä "en oo tänään taaskaan mitään tehny" Joten päätin oottaa siihen, että jotain tapahtuu.
Eilen tosiaan kävin myös työkkärissä tylsistymästä. Pakottivat mut johonkii klubijuttuun tylsistymään (Y) ...voihan kuolema...

Näkemisiin!




xoxo:iidux

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti