sunnuntai 10. elokuuta 2014

~Uutta väriä~

Hiton netti... Tälläkertaa sain tapella kaks päivää että pääsen tänne! Kuvathan siis tietenkii on omalla koneella ja kamerankii ehin hävittää just kun sain mökiltä haettua latauslaitteen kotiin (Y) ..miten mä aina onnistun säätämään yksinkertasenkii asian kanssa?
Noh, tänne vihdoin pääsin! Nyt esittelyssä uus hiusväri :) Itkua melkein väänsin ku sekottelin väriä ja aloin lotraamaan väriä päähän. Nii paljo tykkäsin tuosta punasesta! Mutta tuo pysyy nii vähä aikaa punasena että nyt päätin siis luovuttaa. Ja nyt alkaa operaatio oman värin takasin saaminen. Jos muistatte minkälaiset hiukset mulla oli sillon ku parisen vuotta sitten aloin uudelleen värjäämään? Omaa väriä en kokonaan halua takasin, koska yäk. Eli ainakii alahiukset värjään ruskeella ja ehkä vähä liukuväriä tai jotain raidan tynkää.Viimesessä kuvassa näätte millaset mulla oli  ihan alussa, ja mihin todennäkösesti oon nyt pyrkimässä...Ei vaan oikee mun hiukset tykkää tuosta värjäämisestä nii pakko oli tehä nyt tällänen ratkasu :/
Mutta nyt tulokseen. Oon tosi tyytyväinen tähän väriin! Suorina nää on ainakii ihan mahtavat. Vähä kyllä vielä puskee tuo punanen väri alta mutta seuraavalla värjäyksellä todennäkösesti jo lähtee.

Mitäs olette mieltä tästä ratkasusta ja nykyisestä hiusväristä? Heittäkäähän kommenttia!:)






xoxo:iidu

4 kommenttia: