tiistai 18. marraskuuta 2014

~Kun maa sortuu hetkessä jalkojen alla~~

Nyt on pakko tulla vähän avautumaan teille, koska tänne kirjottelu on ennenkin auttanut edes vähän...
Mä oo pulassa, kusessa, ahistunut, raivostunut, stressaantunut, toivoton ja neuvoton...Ja tälläsellä fiilikselläkö pitäis vielä kohta lähteä ulkomaille rentoutuman ja jättää ongelmat viikoksi taakse...ei tule todellakaan onnistumaan..

Ensinnäkin eilen soitettiin että asuntonäyttö on nyt loppunut ja saat tulla kotiin..Mikä näyttö?
En ollut saanut minkäänlaista infoa siitä, vaikka minulle ollaan luvattu että asiasta ilmoitetaan. Ei kenenkään kotiin nuin vaan rynnätä avaimilla sisään ja esitellä asuntoa minun tietämättäni. Olin itse sillä aikaa menossa katsomaan toista asuntonäyttöä muualle... Mutta en tiedä, miksi kukaan ei siellä  tullutkaan meille asuntoa näyttämään, vaan odotettiin pakkasessa pihalla puoli tuntia..

Ja tänään unohdin taas avaimen kotiin..Oma moka.. Just kun olin soittanut isännöitsijälle että tulee avaamaan oven, naapurin mmmo tulee ja sanoo että yhdellä asukaalla on yleisavain ja avaa oven ilmaiseksi..Sinne meni sitten rahat hukkaan koska samalla sekunnilla isännöitsijä ajoi pihaan, ja peruminen oli jo myöhäistä. Köyhänä olisi sillä rahalla ihan mielellään maksanut juuri postiin kolahtaneen sähkölaskun.
Samana hetkenä poikaystävä ilmoittaa että vuokranantajalta on tullut viesti, että kiinteistövälittäjä on kertonut meillä edelleen olevan kanilauma kotona, ja koko populaatio tulisi hävittää. Anteeksi mitä!? En ole kuullutkaan että kun asunto laitetaan myyntiin ja näytille, myös vuokrasopimus muuttuu, ja kanikielto astuu voimaan! En voi käsittää... Ja tämäkin VAIN sen takia ettei asunnossa haisee asunnon NÄYTÖN AJAN! Voiko ihminen niin pöljä olla? Olen selvästi ilmoittanut että ennen muttoa teen ionipuhdistuksen tänne, jolloin hajut poistuu pysyvästi. Onko se niin väliä että näytön ajan haisee. Luulisi ihmisten tajuavan että ei täällä nyt silloin enää haise kun uudet asukaan muuttavat...
Oon niin raivostunut että tekisi mieli heittäytyä sohvalle ja itkeä nukahtamiseen asti, ja toivoa että herättyä huomaankin kaiken olevan unta. Se ei taida olla nyt mahdollista. Olen niin toivoton.
Luuleeko vuokranantajani että heitän rakkaat kanit pois lopullisesti vain sen takia ettei asunnossa haise ja hän saa meidät häädettyä ja rahat taskuun.
Jos itse menisin jotain taloa katsomaan jossa haisee, olisi minulla sen verran älliä päässä että tajuan hajun lähtevän ihmisten mukana pois!
Itsekkin muutin tähän taloon, vaikka täällä haisi pinttynyt tupakka..Eipä mennyt edes viikkoa kun ei haissut enää, ja tiesin että se ongelma poistuu entisen asukkaan mukana!
Alkaa olla voimat ja mielikuvitus jo niin vähissä, että en stressin alta enää tiedä mihinkä suuntaan pakenisin, ja kellekkä selittäisin ja mitä selittäisin. Kun ei näytä enää kukaan ymmärtävän tai ottavan tosissaan...Missä mun pelastava enkeli on kun sitä tarvitaan, ja mistä mä repäsen jonkun nyt pelastamaan... Omat rakkaat lemmikit pois? En pysty, sydän ei pysty, minä en pysty.. Ei tämä ole mahdollista.. Pahin painajaiseni!
Raivostuttaa kun ei voi omassa kodissaan asua rauhassa vaan kaikki hyppii silmille ja osoittaa sormella, vaikka oon yrittänyt tehdä kaiken sen eteen, että kaikki olisi tyytyväisiä!

Toivon niin sydämen pohjasta, että jouluna saisi uudessa kodissa muistella onnellisena tätä hetkeä, ja voisi jo vähän naurahtaa tilanteelle,,,Mutta taitaa olla aivan liikaa pyydetty...


Siihen asti, stressaantunut viaton asukas kuittaa..Kiitos!







xoxo:iidux

2 kommenttia:

  1. Voi ei. Törkeetä että ei ees ilmoteta nykyselle asukkaalle, mikäli ollaan menossa pitäään asuntoesittelyä :( Toivottavasti löydät nopeasti uuden ja kivan asunnon, jossa ei vuokranantaja ole noin tiukkis. :) Onnea etsintöihin :) Ja zemppiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon tsempistä! :') Tilanne näyttää toivottamalta kun kaikki asunnot revitään käsistä, mutta pitää vain pitää toivoa yllä.

      Poista