lauantai 11. lokakuuta 2014

~I HAVE A DREAM- 12 unelmaa~

Oon luonteeltani haaveilija. Joka päivä mä haaveilen. Suurimpia haaveilun aiheta on mm. pitkä parisuhde, omakotitalo, sisustus, sekä matkustaminen. Niitä ei vaan voi lakata haaveilemasta ja suunittelemasta. Tällä hetkellä raha on yks iso hidaste, mikä jättää monen unelman vain haaveeksi ainakin toistaiseksi.
Mutta kun osaa iloita pienistäkin asioista, voi haaveilla vaikka vain aurinkoisesta päivästä, ja sen toteutuessa tulee ihan mahtava fiilis!

Välillä annan muiden mielipiteiden vaikuttaa liikaa mutta paljon olen onneksi oppinut olla myös välittämättä.
Vaikka en tykkäkkään kovinkaan paljoa häistä, on minulle vahingossa syntynyt haave mennä vielä joku päivä naimisiin..
Tämä on ollut suurin haaveeni ihan pikku tytöstä asti: Kun löydän täydellisen miehen, haluan myös pitää siitä kynsin hampain kiinni. Mielestäni mikään ei tunnu paremmalta kun muistella monen vuoden takaisia tapahtumia joita on rakkaan kanssa saanut yhdessä kokea:) 
Tämä toteutuu osittain 28.11 kun lähden mahtavan porukan kanssa Turkkiin <3
Palatsikin ehkä kelpaisi juu, mutta tällä tarkotan myös sitä omakotitalosta haaveilua, jossa olisi isot tilat ja pihat elukoille ja monta huonetta sisustettavana.  Ennen en viihtynyt kovin hyvin suuressa talossa, mutta nyt se asia on osittain muuttunut.
Tämä kuuluu myös Top3-listalle. Tästä haaveesta ei pääse ikinä eroon, ennekuin se on onnistuneesti toteutunut.
Ja miettiä, mikä se olisi. Nyt tuntuu kun olisin kävelly tunnelin päähän eikä enää tiedä minnekkä menis. Mitä mä haluan tehdä, ja miten sen saavutan? Se on ongelma tällä hetkellä...
Muutamasti oon siskon kanssa vähäisillä kolikoilla läehetelly kehitysmaihin joitakin avustuksia kuten hyttysverkkoja yms. Mutta haavena olisi tehdä jotain vielä hienompaa. Tässäkin valitettavasti on hidasteena raha.
Tätä olen parhaillaan yrittämässä toteuttaa! Pitikiii leikellä sillon joskus. Murrr!
Monen haveen toteuttamisen ongelmana on myös se, että en uskalla repäistä kunnolla ja "muuttaa" itseäni. Pelkään ehkä että menetän samalla jotain tai jokin menee huonosti. Jämähdän liikaa vanhoihin turvallisiin tapoihin enkä uskalla muuttaa asioita ainakaan radikaalisti.

NYT TOIVOTAN KAIKILLE LUKIJOILLE:



Kertokaa teidän unemistanne ja laittakaa minulle linkkiä jos teette samankaltaisia postauksia! Jotenkii rakastan katella tuon kaltaisia kuvia!:)





xoxo:iidux

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti