maanantai 27. tammikuuta 2014

~Well well, what next?~

Juuh eli ei harjottelupaikkaa näy.Ei kiinnostanu lähtee mihkään esim.tallille tai jonnekkii kauas harjotteluun.. joten nyt neljä viikkoo teen jo kevään opintoja eteenpäin ja sit keväällä meen harjotteluun. Jos teen sen tasan 4viikkoo nii viimenen työpäivä ois 30.5 (Y) Tosiaan valmistumispäivä ois jo vissii 28.päivä...noh, asioilla on tapana järjestyä...joohan?
Mut muutaman lauantainkii lupauduin olemaan töissä nii enköhän mä jotenkii saa tehtyä ajoissa tunnit täyteen.
Nii soitin eilen johonkii Kuopion uuteen eläinlääkäriin nimeltä Tassutohtori ja sain paikan toukokuulle! Oli kyllä niin mukavankuulonen se joka mulle vastas ja anto paikan. Mietti jonkii aikaa et pystyykö ottamaan mua töihin ku potilaita ei vielä hirveesti oo, mutta sitten sano että nyt oon kyllä sen verran ystävällinen että kyllä minä sinut otan kerta on valmistuminenkii siitä kiinni! Ihana että on vielä tuollasia mahtavia ihmisiä olemassa jotka ajattelee muitakin kun omaa napaa:) 
Kyseli että mitä lemmikeitä mulla on ja että oon kuulemma sitte kani-ja hamsteriasiantuntija siellä(Y) O-ooou...

Juu tosiaan nyt tuli pari päivää pidempi postaustauko ku kone meni jotenkii ihan solmuun. Ei suostunu edes sammumaan. Tänäänkii kone vähä mietti et jaksaisko sitä pyöriä vai vieläkö temppuilis mutta tuli vihdoin onneks järkiin!
Vähä alkaa olla tekemisen ja postausideoiden puutetta nyt ku kotona vaan möllöttää ja tekee tehtäviä ja kaupoissakaa ei kehtaa nyt pyöriä ku kaikki tän kuun rahat meni koulumatkoihin ku tukia en oo vieläkää saanu. Mut ens kuussa asiat on sitte taas rahan puolesta hyvin ku ei tarvii enää iisalmeen tuhlata monia satoja euroja:)
En uskalla just kaupoissa pyöriä sillonku kun kukkaro ei salli ku mulla ny sattuu olemaan se ongelma et aina pitäis olla jotain sisustamassa..Mut nyt on kyllä pikkuhiljaa laantumassa vähä sisustusintoilukii ku tila loppuu kesken..pöhh. Pitää hankkia isompi kämppä niin sekin ongelma on sitte ratkastu hehheh...viiitsivitsi..
Tässä on nyt kuvia mitä neljän päivän tauon aikana tapahtu:

Illan kunniaks kateltiin vaihteeks tykillä videoita ja hörpittiin herkkuglögiä... Oon jymähtäny tuohon Jennalta saamaan joulumukiin:P
Ja toissapäivänä lähettiin koiria viemään pihalle ku Kassulla alko yheksän aikaan tehä mieli karkkia ja lähettiin sitte kohti Niiralan abcia hakemaan namua.. Ja mun oli pakko saada falafelhamppari+ pikkuranskalaiset kerta sinne asti lähettiin, joten poikettiin samalla hesellä (Y) Taas näitä meidän viisaita päähänpistoja 
Eilen pyörähettiin maksissa ja mukaan oli pakko ottaa vähä herkkua. Sipsukat makso vaan euron ja namujakii raaskin ostaa vaan 1,17€uron edestä. Kilohinta oli nyt alessa "vaan" 5,90€
Ja tälläset osu tietenkii silmään just vähä ennen kassoja. Vaihtoehtona oli Aloe vera ja Argan Oil vartalovoide ja pitkän harkinnan jälkeen kallistuin Arganiin. Mukana tuli myös oliivi käsi&kynsirasva ja hinta oli 3,90€
Ja Cookielle oli pakko ostaa pitkästä aikaa jotain herkkua poskeen. Kauraa se nyt syö muutenkii pellettien kanssa mut nyt ostin vähä tuollasta "rasvasempaa" herkkua. En oo kyllä piiiitkään aikaan ostanu mitää tuollasta lihottavaa markettimössöö mut tuo ei nyt nii paljo sisältäny mitään kauheen epäterveellistä. Suurimmaks osaks sisälti vaan pellettiä ja kauraa sekasin:P


Ja kassu meni ostaa jekkulimonaatia 24packin. Hinta oli vaan 10€ nii annoin luvan:D Hyvää on ja juoman väri on ihan pinkkiä! hah

Ja ahh namu namu! Päätin vihdoin minkä haluisin valmistujaismekoks. Ja meninkii tuon jo tilamaan ettei taas ehi koot loppua. Nyt vaan paniikilla odotellaan ja katotaan onko tuo sitte sopiva ja hyvä päällä. En halunnu mitään kallista ja överi prinsessamekkoo jota tulee kerra kolmessa vuodessa käytettyä vaan sellasen mitä voi hyvin vaikka arkenakii käyttää. Halusin jonkiin pirteen värisen ja oon kuullu huhuja että sininen väri käy mulle mm. mun silmien väriin joten tää kolahti.
Ja onhan tuossa ees vähäsen sitä bling blingiä;)
Tilasin siis Zalandosta tän ja 4-10päivän päästä pitäis postiluukun kolahtaa! Merkki on Even&Odd ja hinta oli vaan 55€ mut löysin sivun alanurkasta sopivasti 10€uron alennuskoodin. Äiti lupaili maksaa tän valmistujaislahjaks jessjess kiitti:)



Rakastuin myös tähän. Jotenkii on vaan niiiiin SÖPÖ mekko, mut ei ollu mun mielestä tarpeeks juhlallinen. Tämäkiin löytyy Zalandon sivuilta ja merkki on Morgan






Eilen kateltiin taas leffaa nimeltä Cassadaga ja nyt lähtee pyörimään Captain Phillips!

Testasin nyt samalla miltä näyttää jos kuvat laittaa näin suurena, mitä ootte mieltä? Onko näin parempi vai niin miten oon ennenkin laittanut.

Nyt laittakee mulle satelemaan miljoonasti kaikenlaisia postausideoita ja vaikka haasteitakin laidasta laitaan jookos?!:)




xoxo:iidu

2 kommenttia:

  1. Kerkeisitkö tehdä kuvapostausta niin ku myday muodossa :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti hei hyvä idea!:) Vaikka toki nää päivät nyt menee vähän tylsällä samalla kaavalla nyt parisen viikkoo:/

      Poista