tiistai 15. huhtikuuta 2014

~Rakkautta ja ikävää~

Heii!

Tällä kertaa vähän synkempiä uutisia.
Tosiaan 5.4.2014 saatettiin taas yks sukulaisista haudan lepoon. 
Hautajaiset oli mun äitin äitin siskon..eli siis helommin sanottuna mummon siskon.
Vihaan yli kaiken hautajaisia. Tai ylipäätään menettämistä. En oo hyvä siinä sitte ollenkaan. En vaan osaa sanoo näkemiin ja päästää irti. Oli sitten kyse ihmisestä, eläimestä tai ihan vaan jostain krääsästä varastossa jota en oo ikinä käyttäny.
Olihan tuo mukava nähdä taas paria sukulaista kun ei niitä muualla ikinä näekkään.
Mulla oli jotenkii ihan pallo hukassa et miten hautajaisissa esim. kuvissa ollaan. Oon tottunu hymyilemään kuvissa ja muutenkii muille ihmisille niin nyt olin ihan orpona. Enkä ees tajunnu et nessuillakii vois olla hautajaisissa käyttöö....


Tosiaan ikää Hiljalla oli viikon alle 92v

 Heidikii tuli Helsingistä Kuopioon. Ja tän näkösenä oltiin hautajaisissa matkassa:





Lepää rauhassa Hilja! <3







xoxo:iidu 

2 kommenttia:

  1. Otan osaa suruun :( Itse olin myös viime lauantaina hautajaisissa, ennemminkin äidin tukena, mutta kuitenkin.
    Voimia kaikille sinne<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos todella paljon ja osanotot ja paljon voimia myös sinnekin päin! <3

      Poista