lauantai 28. syyskuuta 2013

~Korhonen,Niemi~

Tosiaan kävin viikko ennen Kassun muuttoo Tampereella niiden luona kolme yötä koirien kanssa ja viikon päästä uudelleen kaheks yöks ku halusin olla mukana muutossa:) Perjantaina oli 13päivä enkä halunnu et muutto tapahtuu sillon ku oon se verran taikauskonen:D Joten Kassu muutti 14.9 Kuopioon saman katon alle.Hyvä nimpäivälahja mulle ;) ...Eli oon nyt avovaimo (Y) tunnen ihteni jotenkii hirmu vanhaks ku oon avokki:D En ois kyllä todellakaa uskonu et tänä vuonna tapahtuu näin paljo kaikkee uutta..huhhuh, välillä nii vaikee uskoo et tällästä tapahtuu mulle. 15.9 olikii sit heti puolvuotispäiväkii meillä:) Se meni rennosti tavaroita purkaessa: D
Hyvin on lähteny yhteiselo käyntiin, en valita...vielä:) Nyt oon yhen yön yksin ku Kassu lähti tampereelle kahtomaan taas parit rallit ja sunnuntaina illalla tai maanantai aamulla pitäs mun lähtee pariks päiväks pemolla käymään parilla tärkeemmällä tunnilla.

Nyt ois sitte taas kuvien vuoro:)
Kuvia en oikee muuttosäädössä tajunnu ottaa vaikka todellakii oli tarkotus. Olin ihan muissa maailmoissa sillon enkä tajunnu mitä on oikeesti tapahtumassa. Vähä kyll nyt harmittaa:/... Mut eipä kyll mitään ihmeitä tapahtunu...Kassu viisaana alko vasta perjantaina pakkaamaan...miehet..: D Ite alotin varmaa 2kk aikasemmin pakkaamisen ku muutin (Y) Otti vissii vähä rennommin tän muuton..?:D

Nomut tässä näitä kuvia:


Junaseura oli mulla taas pirteimmästä päästä...:
  
Vaihto oli Pieksämäellä ja lemmikkivaunu oli taas tyhjä nii Lenni sai pyöriä ja nuuhkia koko vaunun läpi..ja nukahti taas sen jälkee

Lennillä on ainakii leikkikaveri kassun luona. Elli on ihan rakastunu Lenniin ja pitää vahtia et ressukka lenni sais ees välillä levätä rauhassa:") (elli näyttää ihan eri tyypille kuvissa ku livenä:( )
 Kassu kävi pihalla ikkunan toisella puolella ja nää valopäät hyökkäs häntä vispaten ikkunaan vinkumaan (Y)
...juu pari kaapillista tuli täyttöö meille kassun cd-ja dvd-levyistä:D
Karvanaamat ei oikee taas tajunnu koko puuhista yhtää mitää. Lenni mussutti koko ajan lelua sängyn alla (sillonku Elli ei ollu sen kimpussa) ja Lilo päivysti matkaboxisa päällä:)
            Hyvä oli näkyvyys takaikkunasta:D Matka meni hyvin ja yllättävän nopeesti:)
...ja mussut matkusti sylkyssä

NamNam:) talonmies ei oo saanu vieläkää aikaseks vaihtaa summeriin Kassun sukunimee

Perillä Kassu alko purkamaan heti kamojaan ja lopuks lösähti Lennin kanssa sohvalle sulosesti:")

..ja seuraavana päivänä Lilon viekkuun:)

 Kaappitila alkaa pikkuhiljaa olla pieni ongelma vessassa ja keittiössä ku ollaan käyty koko ajan ostelemassa lisää kaikkia mömmöjä:D

sooori raiskaan tän lopun nyt kassun kuvilla:D näätte vihdoin vähä paremmin senkii naaman:)
  
puspus <3

...teki illalla mieli ekaa kertaa sytyttää koko kämpän kynttilät vähäks aikaa tulille 


Toivottavasti tykkäsitte lueskella ees piiikkasen! Onnellisia sadepäiviä toivoo hän!:) <3











xoxo:iidu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti