tiistai 24. huhtikuuta 2012

Leffoja, Lehmiä, Elukoita ja Tattoos

Vähä myöhästä mutta "HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ! : DD
Tuollasia ihme härpäkkeitä oli ilmestyny käytäville:D
Jeppis Jepulis tässä tällänen väli postaus ja heti huomenna kai  uus.
Eli tänään alko siis hoitoviikot joista en nyt kerro sen enempää kun et hoidin torakoita UHG :S
Huomenna siis laitan kuvia ja kerron lisää(tai sitte ku on kuvat kasassa). Mut aamulla 6.30 alkaa mulla siis aamuvuoro ja otin huvikseen myös iltavuoron ja se on sitte klo 18->
Ei siis siitä enempää ja nyt seuraaviin aiheisiin

Käytiin Nooran ja Jennan kanssa vaihteeks taas elokuvissa: D Tällä kertaa American Pie: Luokkakokous
Jätti jotenkii vähä kylmäks :( Ei ollu yhtään niin hyvä ku kaikki aikasemmat mut kyllähän tuosta sai silti muutamat hyvät naurut. Noora taas käkätti vieressä täysillä ja sai hävetä:"DD


Siiiitte käytiin tuossa vähä aikaa sitte jollain Highland Cattle tilalla ..... Se on siis lehmä rotu : DD
Tuossa muutama kuva.
 Tuollasia mun pitäis siellä Sydänmaan tilalla Kärsämäellä hoidella kuukaus:S


Tuossa muute kuva minun värikkäästä ja terveellisestä aamupalasta:D Oli pakko tunkee äkkiä jotain kitusiin ennen sinne tilalle lähtöö

Ja viime viikolla käytiin sonni huutokaupassa:"D Huhhuh että ne oli kalliita:S Lähtöhinta oli 3200€
Ja meijän luokanvaljoja osti yhen sonnin hahah : D Huutokaupat oli siis Sotkamossa asti. Tästä ajaa semmoset 1,5tuntia...  Siitä en ottanu kuvia ku ne sonnit oli vaa vähä aikaa yksitellen aina näytillä ja sitte juos pois nii ei ois tullu sen ihmeempiä kuvia.


Sittensittensitten olikoha vielä jotain... En muista : D
 Mutta tuossa taas uusia über söpöjä kuvia minun karvanaamoista<3 

    Saanko esitellä: Yksisarvinen mursuni COOKIE<3

                  Voisko viattomamman näköstä koiraa olla? :")

    Ilme :"D Mutjoo siinä meijän leikkituokio : DDD


                                 Ja sitten vielä pikku Vaavi :3

 

 TATTOOOS:

Ainiii mun piti postata mun tatuoinnit ku niille molemmille tuli vähä aikaa sitte vuosipäivä <3 : D
Otin siis ensimmäiset tatuoinnit ku olin 16v ^^  Ensimmäisen otin 2.3
Tuo lause jäi vaa jotenkii soimaan mun päähän ja tottakai se sitte oli pakko ikuistaa : D 

Tuolla on sillee vähäniiku oma tarinakii. Se meinaa lähinnä kaikkia sairauksia ja masennusta ym.ym. Esim minun syöpä ajoilta ja sitte ku Santtu kulta pupuseni sairastu syöpään nii se eli todella pitkään sen kanssa kunnes ei enää jaksanut. 
Ja että ei heti saa luovuttaa ku joku menee pieleen vaa jatkaa silmät kiinni hammasta purren ja räpiköiden eteenpäin ja toivoo että edessäpäin on jotain odottamisen arvosta, vaikka se olis kuinka epätoden näköstä:] Ja että loppuun asti taistelee:3
En oo katunu oikeestaa vielä hetkeekää että otin tuon. Oon miettiny että muokkaan tuota vielä sillee et siihe tulis joku kuvio/kiemura tuosta tekstistä läpi toiselle puolelle käteen asti:)
 Tuossa siitä kuva:

 Ja sitten tatuointi numero 2
Tuon otin jo heti 5.5.
10 päivää ennen Santun kuolemaa:/
Tuollakii suuri merkitys omaan elämän kertaan. Lapsuus syöpä potilaana ja sitte myöhemmin vierestä kattojana ku moni kaverin tuttu on sitte menehtyny syövän uuvuttamana:(
Sillon kun elin niitä Santun syöpä aikoja nii tuli sellane älyn väläys että haluan jonkii ikuisen merkin muistoks kaikista niistä ajoista... jonkii muunkii ku arvet...>:(
JA sitte suunnittelin tuota oisko... mhh kaks päivää? :D Soitin koulusta äitille "haluan tatuoinnin tällä viikolla soita ja varaa aika" : DD Ja äiti sitte soitti ja varas ajan: DD
Kylläse luotti että en mene katumaan tuollatsa tatuointia jolla on suuren suuri merkitys:D

Noo mutta myönnän että tuota oon katunu. Ois pitäny vielä pari lisä päivää miettiä:/
Tai siis itse tuo tatuointi on super ihana ja oon ylpee siitä mutta haluaisin tuon vähä vielä ylemmäs sille et se näkyis muullonkii ku et on löysä t-paita:( Tuonkii muokkaamista oon miettiny. Sillee et tuossa ylä tai alapuolella lukis nätisti ja yksinkertaisesti "respect"


Halusin iha super paljo kolmannen tatuoinnin! : DD Mutku en tiiä minkä nii ei iha viiti mennä ottamaan mitä sattuu millä ei oo merkitystä. Nyt lähi aikoina oon miettiny jotain ihanan väriästä kolipri lintua nilkkaan.. Mut nilkka taas on sellane paikka mistä se ei näy=(  
Niskakii vois olla kiva paikka:)
Tai sitte joku ihanan nätti kyyhky :) Sellane niiku "rauhan" ja "raikkauden" symbooli ois kiva:]

Mut sitte ku on vanhempi ja paikat on täynnä tatuointeja nii ahistaa ku ei voi ottaa lisää : DD
Sitte vaa muokkailee entisiä parikymmentä vuotta : D
Se on kyllä todellakii totta että jos ottaa tatuoinnin nii yhteen ei voi lopettaa!!! :S 
                               Ainakii mun osalta :D
Mutta jepsss ei nyt enää tuu muuta mieleen mistä kirjottais :)) 
Lähi aikoina postaan sellasen hoitoviikko pommin kunhan saan tarpeeks kuvia kasaan!:)
Morjens!



xoxo:iidu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti