sunnuntai 8. tammikuuta 2012

40 things about me

moikkkaa!! Oon lukenu muiden blogeja ja miettiny et vois alottaa kirjottaa omaa blogia... Kattoo nyt mitö tästä tulee:D
Oon ihan pihalla mitä tapahtuu ja mistä ja siltä vissiiin näyttääkii koko blogi mut kokeillaan:]
Teen nyt alkuun tälläsen helpon 30 faktaa minusta postauksen:D

1. Eli... Oon Iida 

2.Koulussa kututaan Emmiks koskaa kyllästyin tuoho Iidaan :) "Iida Emmi Pauliina"

3.Täytin just joulukuun 22.12  17. Eli oon syntyny 22.12.94

4. Ja vuodenlopussa oon sitte jo täysikänen:SS

5.Asun Kuopiossa mut mieli tekis muuttaa Tampereelle

6. Opiskelen Iisalmessa ensimmäistä vuotta eläintenhoitajaks

7.Perheeseen kuuluu Äiti, isosisko,isoveli,koira&kani

8. Isosisko muutti parivuotta sitte Tampereelle):

9. Ja isän luona käyn joskus viikonloppusin 

10.Koiran sain yhdeksän vuoden toivonnan jälkeen kiitos 
peltosalmen koulun ku sain eläinasuntolan:")

11.Koiran nimi on Lilo ja rodultaan chihuahua

12. Kani taas Cookie väriltään söpö madagaskar:)

13. 2011 vuonna menetin minun ensimmäiset lemmikit Roope&Santtu kaniveljekset

14. Santtu kuoli syöpään 15.5 ja Roope 16.12 vissiinkii hengitysvaikeuksiin:S

15. 1.12 oli just niiden 8-vuotis synttärit

16. Nii joo tykkään eläimistä :))

17. Puolet tästä kertoo nyt vaa minun elukoista:D

18.Nomut mulla on kaks tatuointia roosa nauha yläselässä ja "Don`t giveup without a fight" vasemmassa kädessä 

19. Josta on saanu tää koko blogi nimesä(:

20. Roosa nauha siks koska mullakii oli 1-8 vuotiaana syöpä

21. Mut tidiiii selvisin

22. Hyyvin moni minun tuttu on menehtyny iha aika lähiaikoina siihe:(

23.Nomut muihin aihesiin. Mulla on ruskeet puolipitkät hiukset kai siniset silmät ja madonna lävistys

24.Tykkään kaikenlaisesta musiikista

25.Parhaisiin ystäviin kuuluu mm. Noora,Jennax2,Oili... Oon tuntenu ne vissii öö 5vuotta

26. Ja nyt oon uudessa koulussa tutustunu mm.ihanaan Miiaan:))

27.Oon harrastanu sirkusta n.4vuotta mut piti lopettaa ku sinne
iisalmeen pääsin opiskelemaan:/

28.Telkkarista katon salkkarit, bb:n ja putouksen  ja välillä jotai randomeita

29.Rakastan elokuvia:) Ja pidän niistä listaa. Nyt on tullu katottua yli 380(:

30. Lempinäytteliöihin kuuluu mm. Johnny Depp 

31.Vihaan itserakkaita ihmisiä

32. Oon ollu melkei aina koulukiusattu ja sen seurauksena tutustun uusiin ihmisiin aika hitaasti

33. Oon lyhyt..liian lyhyt... Todella lyhyt.. siitä se kiusaaminen kai alkokii...

34.oon matkustellu aikasta paljo

35. Ajeltiin joskus perheen kanssa asuntoautolla ympäri Eurooppaa:]

36. Ja sitte kävin serkkujen luona Kanadassa ja tuun käymään vielä uudelleenkii

37.Säästelen iha kauheesti rahaa tulevan kämpän sisustamiseen ja vuokraan:)))

38. Tykkään sisutaa huoneita, piirtää ja olla elukoiden seurassa :p

39.Vihaaaan eläinrääkkäystä ja epäoikeudenmukaisuutta:)

40. Jess sain valmiiks mut laitetaan tähä vielä et haluisin iphonen,lisää lemmikeitä mm koiria jaaaa olla RIKAS:)))

2 kommenttia:

  1. JEEEEE mää oon ihana <3 :pp

    nii sääki, vaikka luulitki ettet osaa kiljua mutta TATTADADAAAAAAAAA mää opetin sut kiljumaan säikyttelemällä 8))


    T. Tiedät kyllä kuka >:))))

    VastaaPoista